Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Нова Пошта
- Магазини Rozetka
Способи оплати
- Пром-оплата
- Оплатити частинами
- Післяплата- Товари статус яких "ПІД ЗАМОВЛЕННЯ" відправляються наложкою тільки після завдатку 100 грн або повної передоплати -Замовлення на суму менше 200 грн наложеним платежем відправляються тільки по частковій передоплаті
- Оплата на рахунокПісля оформлення замовлення з вами зв'яжеться наш менеджер, щоб уточнити деталі та надіслати реквізити для оплати на IBAN. Зачекайте, будь ласка, на повідомлення – ми швидко опрацюємо ваше замовлення.
Гарантія:
Термін гарантійного обслуговування вказаний на сайті, а також зазначений в експлуатаційних документах конкретного товару. Наполегливо рекомендуємо Вам уважно ознайомитися з гарантійними умовами та інструкцією з експлуатації до початку користування технікою!
Відмова у гарантійному обслуговуванні
Причини відмови у проведенні ремонту на гарантійній основі:
- неправильно заповнений гарантійний талон;
- порушення правил експлуатації;
- ремонт виробів неуповноваженим виробником сервісним центром;
- виріб, який призначений для особистих чи побутових потреб, використовувався у виробничій сфері або такій, що не відповідає його прямому призначенню;
- внесення змін у конструкцію виробу, якщо це не зазначено в посібнику з його використання;
- наявність всередині виробу слідів рідини, комах та інших сторонніх предметів;
- механічні та інші пошкодження, викликані дією зовнішніх факторів;
- пошкодження, причиною яких стала експлуатація неоригінальних витратних матеріалів, адаптерів і запчастин, не передбачених виробником.
Відмова у гарантійному обслуговуванні
Причини відмови у проведенні ремонту на гарантійній основі:
- неправильно заповнений гарантійний талон;
- порушення правил експлуатації;
- ремонт виробів неуповноваженим виробником сервісним центром;
- виріб, який призначений для особистих чи побутових потреб, використовувався у виробничій сфері або такій, що не відповідає його прямому призначенню;
- внесення змін у конструкцію виробу, якщо це не зазначено в посібнику з його використання;
- наявність всередині виробу слідів рідини, комах та інших сторонніх предметів;
- механічні та інші пошкодження, викликані дією зовнішніх факторів;
- пошкодження, причиною яких стала експлуатація неоригінальних витратних матеріалів, адаптерів і запчастин, не передбачених виробником.