155 822 ₴
Перша модель 100B була випущена більше двох десятиліть тому в 1992 році. Це був час, коли люди використовували зовнішні багатоканальні попередні підсилювачі для досягнення величезного різноманіття звуків, а деякі використовували і за кілька підсилювачів одночасно. У свій час Рейнхольд зрозумів дві речі: спліт-система попереднього підсилювача і підсилювача потужності не може дати вам динаміку і відгук одного загального ланцюга, по-друге, необхідно створити підсилювач, який покриває величезний тональний діапазон, але з органікою і характером старих добрих підсилювачів 1960-х років.
Кінцевим результатом став трьохканальний Екстазу, в якому музикант міг налаштувати підсилювач за своїм смаком з допомогою кількох перемикачів попереднього підсилювача і підсилювача потужності. У той час Ecstasy був у своєму класі самим гнучким підсилювачем і визначив слово «бутік-підсилювач».
Ерік Джонсон, пурист і хрещений батько концепції гри в кілька підсилювачів одночасно, спробував підсилювач, купив його і відразу взяв його в спільний тур з BB King. Можливо, це був єдиний мультиканальный підсилювач, яким він коли-небудь мав. Ecstasy став фаворитом будь-якого стилю і жанру музики: Стів Вай, Джордж Лінч, Бред Уітфорд з Aerosmith, Уолтер Беккер з Steely Dan, Бадді Гай, Стів Фаррис з Mister Mister, Марк Гольденберг з Jackson Browne, Крістофер Крос, такі продюсери, як Дейв Джерден (Rolling Stones, Alice in Chains), Майкл Бейнхорн (Korn, Red Hot Chili Peppers), Сільвія Мессі (Tool), Майк Клінк (Guns & Roses, UFO).
У 1995 році був представлений Ecstasy 101B з функціями, які в той час не зустрічалися ні в одному гітарному підсилювачі; призначувана по каналу внутрішня система комутації виходів на кабінети і петля аттенюатора потужності, а також подвійний презенс з нашим так званим регулятором демпфування підсилювача потужності. Крім того, чистий канал був розширений за рахунок додаткової ступені посилення, а також функції boost, і разом з блискучими чистими звуками можна було отримати брудні тембри невеликих комбо 50-х і 60-х років. Канали 2 і 3 отримали невеликі модифікації з можливістю тепер також вибирати режим Plexi на каналі 2, структурний перемикач, який дозволяє вам вибирати режим з більш низьким або високим підсиленням.
Петля ефектів може бути запущена послідовно або паралельно з доданим регулятором міксу. Внутрішній навантажувальний резистор було знято, оскільки ніхто, здавалося, не використовував його, вимикач variac повинен був піти, оскільки не було можливості витримати струм для послідовного перемикання всіх нових функцій, але був доданий перемикач для вибору між класом AB або A. Косметично підсилювач тепер також пропонувався з виготовленої на замовлення плетеними сіткою.
Загалом, будучи поза конкуренцією Рейнхольд підняв планку на новий рівень. У 1997 році Ecstasy 101B був модифікований; усі визначені функції були запропоновані в якості опцій: клас A / AB, індивідуальні лінійні виходи для кожного каналу, металева решітка та призначається перемикання виходів для кабінетів. Колір шасі був змінений з білого на чорний.
Основні особливості:Потужність | 120 Вт | |
Розміри | 9.50" х 27.25" 10.25 х" | |
Вага | 46 фунтів | |
Виробництво | США | |
Гарантія | 12 місяців (3 місяці на вакуумні лампи) |
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Bogner |
Країна виробник | США |
Призначення | Електрогітара |
Стан | Новий |
Колір | Чорний |
Користувацькі характеристики | |
Входи | Jack 1/4, Для футсвіча, Для петлі ефектів |
Виходи | Jack 1/4", Лінійний, На кабінет, External Speaker |
Додатково | Фірмовий футсвіч в комплекті |
Кількість каналів | 3.0 |
Лампи | 6 х 12AX7, 4 х EL34, |
Міцність | 120 Вт Вт |
Потужність, Вт | 101-200 |
Спеціальні | Футсвіч у комплекті |
Схемотехніка | Ламповий |
Тип | Голова |